A Szent Lázár Időskorúak Otthona Tokaj pályázatot hirdet az otthon épületében (3910 Tokaj, Bodrogkeresztúri út 52.) található Büfé- Bolt üzemeltetésére.

Az Ajánlatkérő adatai: 

Ajánlatkérő neve: Szent Lázár Időskorúak Otthona Tokaj

Ajánlatkérő címe: 3910 Tokaj, Bodrogkeresztúri út 52.

Ajánlatkérő telefon/fax száma: 47-553-020, 47-352-238, 06-20/7722-357

Ajánlatkérő e-mail címe: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

A pályázat tárgya:  A Szent Lázár Időskorúak Otthona Tokaj tulajdonában az Otthon épületében található ~13 nm alapterületű helyiség (kiszolgálótér, raktár, előkészítő) Büfé- Bolt működtetésére Pályázatot hirdet.

A pályázat célja:  Bérleti szerződés kötése a nyertes ajánlattevővel, a felhívásban szereplő Otthonban Büfé- Bolt működtetésére. Az üzemeltetés az Országos Élelmiszerbiztonsági és Táplálkozástudományi Intézet által megfogalmazott ajánlásnak figyelembevételével történjen. 

A bérleti szerződés időtartama: Határozatlan időre szóló szerződés.

Pénzügyi feltételek: 

Ajánlatkérő részére a büfé- bolthelyiség használatért a nyertes ajánlat alapján, az Ajánlattevő és az adott intézmény között létrejövő szerződésben szereplő bérleti díjat (ami a büfé- bolt működtetésével kapcsolatban felmerülő közüzemi díjakat is tartalmazza) köteles megfizetni havi elszámolás keretében, minden hónap 10. napjáig. 

A szerződéskötés feltételei: 

a) Bérbe vevőnek vállalnia kell a büfé- bolt működtetéséhez szükséges megfelelő készülékkel, gépekkel, berendezésekkel való ellátását, működési engedélyének megszerzését és ehhez szükséges felújítások elvégzését, bérbeszámítási igény nélkül, saját költségén. 

b) A bérbevétel napjától a bérlő köteles gondoskodni a bérelt eszköz, ingatlanrész biztonságával kapcsolatos feladatok végrehajtásáról, a tűz, munka és környezetvédelmi rendszabályok betartásáról, kidolgozásáról és az őrzésről. 

c) Vállalnia kell, hogy a bérleményt csak rendeltetés szerűen használja. 

d) A bérleti szerződés megszűnésekor a bérlő köteles a helyiséget és annak leltár szerinti berendezési tárgyait eredeti állapotban a bérbeadónak visszaadni. 

e) Be kell tartania az Otthon rá vonatkozó szabályzatait és rendelkezéseit. 

f) Vállalnia kell a HACCP szabványnak megfelelő felszereltség és üzemeltetés folyamatos biztosítását. 

g) A bérleményben a büfé- bolt üzemeltetésén kívül más tevékenységi kör csak a kiíró hozzájárulásával folytatható. 

h) A bérlemény albérletbe nem adható, a bérleti jogot másra nem ruházhatja át, el nem cserélheti. 

i) A bérlő, mint jogi személy jogutód nélküli megszűnése esetén a szerződés megszűnik. A létesítmény nyitvatartási idejének meghatározása, mindkét fél egyező akarata szerint történik. 

j) Az üzemeltetésre átvett helyiségek tisztántartása, napi takarítása az üzemeltető kötelessége. 

k) Tisztasági festés, mázolás, a bérelt helyiségek állagmegóvása az üzemeltető feladata. 

l) Az üzemeltetéshez szükséges biztonságtechnikai, munkavédelmi felülvizsgálatok elvégeztetése és a hibák kijavítása az üzemeltető feladata. 

m) Az üzemeltető köteles a rovar- és rágcsálóirtást szükség szerint elvégeztetni. 

n) A szerződés azonnali hatállyal felbontható, ha a bérbevevő fizetési kötelezettségének teljesítésével 30 napot meghaladó késedelembe esik és tartozását a bérbeadó írásbeli felszólításának kézhezvételétől számított 15 napon belül nem egyenlíti ki, 

o) A szerződést bármelyik fél indoklás nélkül írásban felmondhatja, felmondási napok száma 60. 

p) Fizetés: a számla kiegyenlítése készpénzben történik tárgyhó 10-ig. 

A pályázat formai és tartalmi követelményei: 

A pályázatot zárt borítékban az intézmény igazgatóságán kell leadni. 

A borítékra kérjük ráírni: „Pályázat Büfé- Bolt működtetésére.” 

A pályázatok beérkezésének határideje: 2024.04.01.

Az ajánlattétel nyelve: magyar. 

A pályázathoz csatolni kell: 

a) az Ajánlattevő nevét, címét, egyéb elérhetőségeit (telefon, fax, e-mail cím stb.), 

b) a büfé- bolt működtetésére vonatkozó tervezetet, 

c) nyilatkozatot, hogy a cégbírósági bejegyzés szerint a tevékenység folytatására jogosult, 

d) a havi bérleti díjra vonatkozó ajánlatot (ami a büfé működtetésével kapcsolatban felmerülő közüzemi díjakat is tartalmazza), 

e) Ajánlattevő nyilatkozata arról, hogy vállalja jelen pályázati kiírásban foglalt feltételeket, 

A pályázattal kapcsolatos egyéb információk: 

a) A Bérlő feladata a bejelentés köteles kereskedelmi tevékenységre vonatkozó nyilvántartás kezdeményezése, a szükséges igazolás – a működési engedély kiadásáról - beszerzése és a szakhatóságok által előírtak teljesítése. 

b) A helyiségben kizárólag az Otthon szolgáltatásaival összeegyeztethető büfé-bolt működtethető. A tevékenység bejelentés köteles a 210/2009. (IX.29.) 

Kormányrendelet alapján 

d) A bérleti díj tartalmazza a víz és villanyfelhasználás díját. 

e) A helyszín megtekintését előzetes egyeztetés alapján a pályázatok beérkezésének határidejéig tudjuk biztosítani.

A pályázati kiírás eredménytelensége: 

Ajánlatkérő fenntartja a jogát a pályázati kiírás eredménytelennek nyilvánítására. 

Eredménytelen, illetve részben eredménytelen a pályázati kiírás, ha 

- nem érkezett pályázati ajánlat, 

- a benyújtott pályázatok egyike sem felelt meg a pályázati kiírásban foglalt feltételeknek, 

- az Ajánlatkérő az eljárás érvénytelenítéséről döntött, mert a pályázat elbírálásakor az összeférhetetlenségi szabályokat megsértették, illetve ha valamelyik Ajánlattevő az eljárás tisztaságát vagy a többi Ajánlattevő érdekeit súlyosan sértő cselekményt követett el, 

- a legjobb érvényes ajánlat elfogadása jelentős vagyonvesztéssel járna. 

Érvénytelen a benyújtott pályázat, ha 

- a benyújtott pályázat nem felelt meg a pályázati kiírásban foglalt feltételeknek. 

 A pályázatok elbírálási szempontjai: 

1. A megajánlott havi bérleti díj: Ft/ hó 

2. Forgalmazni kívánt termékek, 

3. Kiszolgáló terület kialakítása: 

Előnyt jelent: az intézmény által szervezett programok, rendezvények kedvezményes támogatása. 

A pályázat bontása és elbírálása: 

A Szent Lázár Időskorúak Otthona Tokaj a legkedvezőbb ajánlatot adó pályázóval köt szerződést. 

Az elbírálás eredményéről minden pályázónak külön értesítést küldünk. 

A Szent Lázár Időskorúak Otthona Tokaj fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot – az eljárás bármely szakaszában – indokolás nélkül eredménytelennek nyilvánítsa.  

                                                                                               Heckler Anna, igazgató